Sunday, June 04, 2006

現在的小孩真難教>,<

上星期二值日時又有學生失控了,發狂的向同學潑水,我當然立刻制止他,叫他冷靜下來,可是他還一直向同學潑水,弄得地也濕了。他的水用盡了,還想用水樽擲向同學,由於我按住他,他便一直掙扎,怎知地下太滑,我便跌倒了>.<,事情發展太快了,我也不理自己,想快點令他平靜過來便算,幸好有兩位熱心同事過來幫忙,事情總算平息....後來發現我兩邊膝蓋內側及兩個腳跟位置瘀了四大片....唉............

後話:
1. 那失控學生原來被同班同學侮辱(大小的問題--你們自己想想吧),所以如此嬲,之後又向我道歉,所以我便原諒他;
2. 其實發生事故的地點並非我當值的地方,只是事出突然,我也不理了;不過那位應該處理這事的同事卻在不遠處目睹事件也不來增援,扮作睇唔倒,真是太過份了!!!!!SHAME ON HER!!!!

4 comments:

Anonymous said...

唉....0個個學生真係可憐喇!
咁又冇罰侮辱人 0個個學生呀?
嘜你 d 同事咁 0架, 仲為人師表添....可惡.....

elaine said...

閙咗班衰係勒!
至於果d人,算啦,響我果樹仲有好多極品,唉,都唔嬲得拱多咯......

Anonymous said...

你現在的傷勢怎樣? 很是擔心.
我都估到是誰, 不要不開心,希望你能儘快離開這兒!

elaine said...

Peggy,
我無樹勒,d瘀仲有少少啦...
你估到係邊個?女人泥個喎,第一把交椅果個(年資)