Thursday, March 29, 2007

mommy再戰香江

mommy又嚟啦!上星期六我哋又約埋一齊食lunch,除咗原有班底:咕嚕、喵喵、大C、企鵝、waiwai、主角mommy&daddy外,仲有tiger11& Yves呢!Tiger11係好媽媽,仲係"真正"既貓友,好親切呢,唔朱係咪我太嘈,嚇親佢>.<
戰利品:mommy--花生魚仔、cookie模&菠蘿酥<--全靠藍雨"nher"番呢咋!!(我都有份"nher"^.^);大c--蛋糕仔加咗南瓜籽響面;喵喵--瑪格麗特餅+80%古力;Yves--班蘭香油
呵呵,有排嘆!

13 comments:

Anonymous said...

妳地玩得咁開心...羨慕...>.<

咕嚕有無同妳提起...我地想5.1假期聚會..

到時候唔知可唔可以去妳家呢?..我上次無去到...T_____T

Yumi said...

真係好開心呀, 咁邊個靚女係你呀...

elaine said...

樽,
屎咕嚕矛(未)提吖!5.1我無所謂,睇大家意見啦!

yumi,
唔係丫嘛,你竟然估唔到???!hohoho...

Anonymous said...

妳講的話很好笑呀,點會嚇親我呀?
我都想搵我的tiger嚇妳,妳就知貓的本性!不過佢唔肯出街的,驚人唔要佢。

Mommy Dearest said...

"nher nher nher", that is why you have ONE BIG tub of pineapple rolls, heee....

It was so fun chatting with all of you, esp your antedotes... don't forget, BRING YOUR LV, dont leave home without it...

HAAAAA

elaine said...

tiger11,
乜tiger咁惡屎?

mommy,
如果我有"非常LV媽媽"張相,一定会比你地睇^.^

Yumi said...

我只係識yves,你地個個都咁靚女,點估呀,如果真係要估,我估最右0個個,吾知0係邊度睇過你好朦的相,你好似係"有4隻眼"的, ha ha ha..

elaine said...

yumi,
Bingo, hohoho....^.^
but我有時會2眼喎!

Yumi said...

咁都估中,睇黎我要去買張六合彩先.

Anonymous said...

哎呀..個屎咕嚕竟然無同妳提呀..
打拒pat pat先得~


btw,我新識個同學仔,同妳好似樣...:p

elaine said...

樽,
岩勒,打屎咕嚕:P
你個書友仔典架?

Anonymous said...

我個書友仔...
大我好幾年咯,同妳一樣的髮型,臉形,戴眼鏡,其實樣子不是很像,但感覺很像..哈哈哈

貓大c said...

唉也,遲左覆~期待緊下一次既GATHERING~

下?TIGER11原來就係11??