Tuesday, April 10, 2007

登!登!登!三少駕到~~

Milky:喂!細路,你邊度架?
Doughnut:Hi,姐姐!My name is Doughnut!我06年12月1日出世,而家4個月多D lu...睇吓我幾肥美^.^
Milky:(作嘔中...)我乜都唔朱,唔好攪往我安眠!
Tiger:........(在鏡頭外怒啤勁hee..)
To be continue....

15 comments:

Anonymous said...

Elaine,你又買多一隻貓回家? 我還是比較喜歡Tiger 和 Milky.

elaine said...

Peggy,
代呔b& milky謝您^.^
老三很cute架,各有唔同既可愛啦!

Anonymous said...

好好笑呀貓豬豬~ :>

Mommy Dearest said...

Doughnut的毛好靚啊

貓大c said...

我絕對地要睇同玩佢...唔係係同玩...hehehe

Anonymous said...

大佬, 影張清楚見到細佬個樣的相來睇下啦~
典搞呀你?

Anonymous said...

彩貓團幾時出發呀)))))))

Anonymous said...

好得意的貓貓,想抱抱呀,貓仔最可愛的!

Anonymous said...

三少果然"肥美粗壯"
我要採貓呀.....
Bo Bo

tendy said...

好得意ah, 條尾巴肥肥, 又腳短短咁~~

elaine said...

Doughnut:多謝大家支持!^.^請密切留意關於小貓我既最新消息!

Anonymous said...

幾時得閒呀 ??????????
新屋我地未去過,
到而家有新貓啦,
幾時邀請我地去你樹先 ?!

芝c喵喵 said...

點解冇啦啦多左隻既~5.1可以同佢玩lu~
yeah~

elaine said...

Grace,
Coming soon!!!In May^.^

喵喵,
唔係無lala架,諗咗半年lu...(睇番以前d post)

Anonymous said...

我好鍾意milky呀 ~~~!!! 好肥好得意呢

QQ