Friday, June 15, 2007

生日啦又!

今年生日,同呔爸去小肥羊打邊邊,好味!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket(呔爸同我的差3日,但不同年)
無乜特別高興感覺,可能之前發生太多不開心的事。
呢一排覺得呔爸真係一位可靠既老公,有大事發生,要靠佢;靠我?屎梗!

Happy birthday to both of us!!!!

P.S. 冬甩長大了不少,近來在頸頸位置無咗忽毛,唔通佢...生嘢?經過呀做大夫網上診治,尋日試吓食program睇睇,今日神奇地生番少少毛毛-__-。

7 comments:

Anonymous said...

原來你用 strobe 同一日生日既~~~ 呵呵呵.....
甩甩真係好 d ?? 咁就好咯!

Anonymous said...

生日快樂呀!祝你同呔爸每日都開開心心!

Yumi said...

吾知點解以前一開電腦,我就自動login 左個blog, 宜家次次番言之前都要先sign in ,好煩.
祝你生日快樂,6月同7月都係我屋企我生日月份,舅父亞"e",哥,細佬,自己.老公..8成人都係呢2個月生日.你點去慶祝呀.

Anonymous said...

happy birthday)))

點呀? 甩甩好耐冇出鏡喇)))) 快d 幫佢影相啦))))))

Mommy Dearest said...

生日快樂呀!

祝你同呔爸每日都開心!

elaine said...

呀做,
係?我同污咀妹同一生?hohoho...
甩甩巧番啦,thanks!

g2,
thanks. Waiting to see your babe!

Yumi,
I think so, 好煩丫login..
我家生日月係678月,summer birthday呢!
我同呔爸日日食食食咋!

Honey,
唔洗吹,甩甩coming soon.
你都唔係唔朱我屋企而家幾"虛ham",上網?not easy呢-_-''

Mommy,
thanks!

Anonymous said...

遲左添, 但都祝你生日快樂呀