Sunday, February 10, 2008

HighOne滑雪之旅--飲食篇

眾所周知正宗韓國菜不太合香港人胃口,不過此行也有些例外的,尤其是菜很甜很新鮮。但總括來說,菜式太熱氣啦!

左:必有的烚下烚下
右:要申請至有的龜背燒,呔爸至愛的豬排生菜包

左:必有的人參雞煲
右:好味的魚子石頭鍋飯

左:火車上的便當,味道不錯!
右:火車上的自費紫菜卷,好味!<--呔爸至愛,1ooowon

左:非常真味的蜜瓜雪條,我雖不愛吃蜜瓜,也覺得味道非常似真蜜瓜,強烈推介!
右:古力味道不錯,可惜甜筒淋了,不脆-_-

左:肥美的秋刀魚及豬手
右:明洞大大支雪糕店,在街口,一支雪糕只售1000won,呔爸(藍衫者)在幫襯^.^

左:先吃綠茶味。已吃了2圈至記得影,呔爸數過,約有9個半圈@.@,超抵食!
右:encore古力+云呢拿。個sale哥哥明明較我矮,又要扮高,好搞笑!

5 comments:

Anonymous said...

係呀,我雖然未去過korea.不過我d同事都話次次去korea帶團都要帶杯麵呀..

from yumi

Anonymous said...

umm...我舊年9月第一次同朋友去韓國,我地全部都覺得的野好味喎,唔鍾意食韓國野都好多其他地方菜可以選擇.

的韓國人都好nice呀,見你個樣有的疑惑已經會主動走埋你問要唔要幫手,又唔會聽到你講英文就走開,就算小舖仔都可以用簡單既英文單字溝通到.總括個次經驗既感覺係唔差丫(除左唔知點解佢地好鍾意推人架,男男女女都係固喎,佢地推得好自然架,你阻住佢行又或者佢想行先過你,佢地就推開你架喇,真係唔知點解架!!)

Anonymous said...

你地講到甘有趣,好似好好玩,搞到我都想去阿

elaine said...

Yumi,
都有d野岩食既,至少我返呢好似肥左少少啦!^.^

Phoebe,
係呀,佢地好中意推人,有d似祖國d人!

神秘的王小明,
咁你快d去啦!

Eva said...

你就好啦,去韓國都好似咁好伙食咁,我上次去日日食杯麵咋!