Saturday, May 06, 2006

的起心乾

話說早前我做咗個脂肪測試,結果竟然是我偏肥;我一向都覺得我不肥,頂多d肉唔firm啫,為此我很在意。當然之後我和安琪傾過,發現那兒的磅是偏重的:說我56kg!!!而且幫我度高的姐姐矮過我,因此佢睇唔清楚又無啦啦講矮咗我,得番165cm,有無攪錯?!
我最肥的時候也沒有這麼重@.@不過,由於我體弱,這次經歷正好叫我--不想肥、不想病,就快運動吧!

於是趁著尋日假期,我和呔爸去Club度游水,今天呢就打掃了一整天,又唔比自己開冷氣,出了一身汗,好爽呀!剛才照鏡,發覺d bye-bye肉好似firm咗d......

8 comments:

Anonymous said...

kakakakaka

tiger 姨, 我都唔肥架, 我係個"罹"大d之麻, kakakakaka

Anonymous said...

女呀, 唔得笑tiger 姨架, 人典同貓姐, 希 ~~

elaine said...

呀彩,
我都係"羅大佑"d fan屎泥架))))
呔媽

Anonymous said...

阿呔媽, 簡你都不如由珀記跑泥沙田, 再由沙田跑番珀記啦~~~~仲爽哇~~~~

Anonymous said...

你肥,我咪係豬!都初初地架!不過日日運動確係身體好既!支持你!

elaine said...

阿做,i條腰背有樹無跑得哇,你自止處跑啦!

Anonymous said...

做適量既運動係好架!!

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»