Sunday, May 21, 2006

無聊



Milky: Tiger, 好悶呀,有乜攪作?
Tiger: 仲洗問,梗係來過覺覺豬好啦! Milky: 我就知道你最土,趁著媽媽唔得閒,我地就應呢個革命--玩大佢!
Tiger: Zzz...... Milky: 你....一早睇你就是沒出息,我去wet勒....
Tiger: (忽然剎有介事般)嗱,我一早都話milk琪平時扮乖啦,無人睇住果陣,佢咪變身做飛女囉。哼,最純品都係我...0騎!0騎!

呔媽無聊之作~~~

1 comment:

Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»