Saturday, May 26, 2007

家事繁忙

好耐矛見啦^.^五月份除咗忙交最後一份功課及出考試卷外,就係忙往幫爸媽換樓。他們往的是沒有褸梯的唐樓,由於老豆隻腳常痛,走樓梯便很困難,所以便想換一層有電梯的樓。呔爸和我都很認同,諗住等佢地搬入嚟珀記d細單位住,點知我呀妹又話佢個女要跟婆婆,整整吓又話佢兩公婆又要一齊(其實老豆唔係幾想-_-),一時又獅子開大口要住奥運站,一時又堅持要住800呎屋<--但佢又供唔起(因為我只會供Dad&Mum果份,唔會養佢成家),總之好煩!Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketBy the way,最後都settle哂,我妹兩公婆決定唔會成日返去住,拱就唔洗買拱大層樓而呀妹又負擔得起。
終於都可以以理想價賣咗層唐樓,又以超值價買咗層好抵、唔洗補錢又ok既洋樓,今日仲訂埋傢俬,我真係要多謝呔爸的付出Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket,事關呢d嘢真係好......煩!!
最開心係兩老都好滿意,老實講,層樓係佢地d老本,我好想幫佢地賺到盡,又改善到生活環境環。Thank God for He answered my prayer!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

8 comments:

Anonymous said...

好心自有好報既!
呔媽你咁有孝心, 一定會事事順利架.....

芝c喵喵 said...

解決左咪好law~哈哈~

Anonymous said...

ti ma

我都搞定左呀媽層樓喇~~
不過麻煩依家先開始, 我呀媽竟然唔肯帶黑仔搬屋, 要留佢係舊屋看屋!
我要出下計仔先得!

elaine said...

吓?瀨低黑仔?
拱邊個照顧佢?

tendy said...

tiger爸爸真係識貨ah, 奧運站d樓都好貴下ga~~

elaine said...

Tendy,
not my dad's suggestion, it's my sister's.

Anonymous said...

唉!搬屋呢家野真係好煩架,不過而家攪點左咪好囉!

Mommy Dearest said...

恭喜恭喜,我上兩個星期也有同一煩惱,但神granted me my heart‘s desire, 希望是一個對的抉擇啊!