Thursday, May 03, 2007

第一次~~上輝sir堂

cake友Yumi邀請我報course,我一口答應了。除咗想見吓佢之外,仲有伴陪我去"一直想去又唔敢去"既輝sir樹學餅。
傳聞惡屎又寸爆既輝sir,典解變得客氣咗既?Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
今次學既係金萬利拔蘭地半圓球古力cake,有好香橙酒味,Yummy!!!
而且又可以學到古力做花花技巧,輝sir有讚我做得唔錯呢(輕描淡寫地),嘩,好開心呢!仲識到QQ、Alice0209同埋Gloria,可惜無乜機會傾計,希望將來再有機會見啦!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
特別嗚謝咕嚕的靚靚相^.^

6 comments:

Mommy Dearest said...

輝sir見到 gentle and ladylike 的Elaine , 所以變得客氣...

Haaaa

Yumi said...

睇吾到張相呀,好開心識到你, 下次早d出黎,可以傾多d,

elaine said...

Mommy,
There were so many beauties that night, I'm the last, hohoho...

Yumi,
I've upload the photos.
See u next time!!

Anonymous said...

^^v

Jess said...

我都想食呀~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

遲左係度post添, 我都希望下次可以同你傾多d計呀;
qq