Tuesday, July 24, 2007

就快痴線@.@

Dear all,請比d時間我發洩下
I'm going to be crazy。事源我家搬屋唔夠三日,老豆同呀媽為個孫嘈,呀妹又唔like老豆鬧佢個女而黑面,攪到老豆深夜十一點半離家出走,到零晨一點至嚟到我家。又唔帶手機,擔心死。
老公嬲爆,岩岩先至執好間屋嘛...都唔知我呀妹同呀媽點教細路Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
至於老豆,要等到同我地傾到成三點條氣至順番少少,wuwuwu....我瞓得2個鐘咋...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket今朝仲要晨早去書展,very tired..好怕呢d情況會繼續>.< 我諗我地就呢痴線Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

5 comments:

Anonymous said...

Elaine, 感受到你的痛苦! 惟有多祈禱,倚靠神,希望事情會有轉機. 我會為你祈禱.

honeymeow said...

你係係應該同你媽媽傾下呢?

Mommy Dearest said...

Time to CANE your sister! She IS the mother of the kid, and what right does she have to 黑面? Take care of your own kid, she is HER responsibility, can't say NO ONE takes care of her so your parents have to. She was the one who gave birth to her, WHO DOES SHE THINK SHE IS? SPOILT BRAT...

tendy said...

唉, 又真係幾煩, 希望佢地快d適應到la~~

elaine said...

多謝各位,
我地會於‧星期五開,‧家庭會議,希望事情有轉機。
mommy,
我都有d嬲我個妹架,將個女放哂手比呀媽,但又唔比人批評佢教女d方法,好激氣!