Friday, September 14, 2007

為何又要騙我>.<

滿心期待與你再相遇,終於等到了,卻換來又一次的失望...
其實你不需要更改你的外表,因我從來只著重內心;
怎麼沒想到沒見面一陣子,你不單外表變了,連內裡也變得太不像樣!
一番的熱情給一盆冷水灌熄了,真可悲....
為什麼要裝假呢,這是我最最討厭的
你還要騙我至何時呢?
........................................................................
.......................................................................
百佳(番薯),我還應該再信任你嗎?
後記:諗住買d番薯煲糖水,無所謂乜野心(佢話係紫心),只要好食就ok。點知得d皮係紫色,但味道簡直唔掂!!!!!!!!!屎百佳!

5 comments:

Yumi said...

番薯糖水好咪呀,我鍾意加薑呀 ^_^.有咩吾開心,食完糖水就吾好再記住了.

Anonymous said...

哈哈, 以後都唔好再信佢勒, 食返第2D好味既野補數補數

elaine said...

Yumi,咪就係碗糖水(百佳番薯)激嬲我0羅!!!

百佳好屎乞人憎!
攪到我同呔爸都好失望>.<

Yumi said...

ha ha,我誤會左,吾緊要la,下次再整.不過我好小0係supermarker 買送.都係街市穩陣d.

Jess said...

番薯糖水-->如果番薯唔靚真係好掃興架