Sunday, September 16, 2007

月餅工房

自從無0左舖頭,好耐都未試過睇住月餅出爐的機會了...
尋日cake友一行9人來我家,有喵喵、咕嚕、格仔餅、芙芙、wingwing、waiwai、大c、Tendy&企鵝。今次時間緊迫,一氣過學兩款月餅(廣式&冰皮),仲要同wai99開神秘生日會,所以無乜時間比大家傾閒計,大家都好有心機做呢!











很累但很充實的一天,我想我再整^.^(廣式啦!)

19 comments:

芝c喵喵 said...

o~原來我有咁多上鏡既~(隻手)哈哈哈~

芝c喵喵 said...

睇清楚d,原來包蓮蓉同蛋黃個個唔係我隻手黎架~因為我當時冇帶水晶係手呢~
我初初都以為係我自己呢~哈哈哈~
係wingwing黎架~

elaine said...

咦,係喎,
誤會0左因為我見到條圍裙:p

honeymeow said...

喂)))

我要食你親手做的月餅))))

要4黃架))))))))

elaine said...

honey,
迷你月餅整4黄?!
你米玩我啦@.@

Eva said...

嘩嘩嘩,超開心喎!

Anonymous said...

嘩!妳的蛋黃好靚仔呀!係呢,妳的貓貓會唔會食豬肉乾的?

elaine said...

Eva,
係呀,好happybut好累啊!

11,
d蛋黃由幾位jm買架,漏油呢!
貓貓唔食,我食,hohoho...!

Yumi said...

超開心呀,玩得累都無所講la.

elaine said...

yumi,
你有無自己開壇整月餅架?

Stephanie said...

testing testing...

tendy said...

tiger, 辛苦你了, 做完節還要趕回家清理現場呢~~

elaine said...

tendy,
咪客氣啦!
我係屋介既呀四,有無人呢都要收拾啦!
而且果晚食得超飽,當消脂lu, hoho!

Mommy Dearest said...

HOW NICE... what happened to the other pictures??? Whose blog has them?

貓大c said...

辛苦你呀tiger~ 多謝你借出屋企,我地先至可以有咁充實既一日呀~

Unknown said...

報告.報告.
D冰皮月餅(紅豆or綠豆蓉)真係巧巧味啊!
仲有,個花紋印得巧靚靚 ~ 正.正.正
多謝Ti媽....整多兩件先

Anonymous said...

巧似巧正貢 bor~~~

Anonymous said...

um....
我想要 ti 媽牌極品官燕冰皮月餅喔~~~
好野, 明天就有囉~~~

Anonymous said...

中秋節快樂!