Thursday, April 03, 2008

齊來做"冤動"

呔爸(佢話佢)近來患上中年男人憂鬱症<--都唔知有無呢個病,anyway,我為0左增強大家身體及心靈健康,便建議若果晚上早返,我地就一齊"急步行"。一來keep住有運動,二來藉住運動所產生的「開心賀爾蒙」,會幫助0呔爸減低唔開心既感覺。而家我地都keep住一星期最少兩晚急步行,效果唔錯呢!Photobucket
P.S.急步行--比跑步慢,但較步行快,有點像競步(個pat pat勁紐果種呢)。被認為能好好的鍛練心肺功能,而對比跑步,它對膝蓋的損害較少,所以很藉得大家做啊Photobucket
另外我join返CF做gymPhotobucket,因為雖然我的健康好了很多,不過我的肢體協調仍差勁,很容易就會傷骨!而家跟教練練強d肌肉關節,嘻,遲d我就變做"she啦"Photobucket

2 comments:

chef said...

同意,所以我認為大家要繼續

chef said...

同意,所以我認為大家要繼續