Monday, April 07, 2008

簡易好味正pizza

一直都好想試整pizza,睇到樽樽謎上了Vaniliy的簡易pizza,所以我都去挑戰下有幾簡易好味至得!
整的過程比整包容易,餡的選擇就隨自己喜好,好快就有得食luPhotobucket
我落0左莎樂美腸、番茄、菠蘿、磨菇同mozzarella^.^

我本來諗住pizza當晚餐,典知老爺急call食飯,打亂我個計劃添!唉,算啦,咪聽日至食啦,但係為食呔爸食完飯唔夠喉,要食宵夜,嘻,我初初諗住比一件佢過下口癮,典豬佢話好食,我地仲食下食下食晒成個pizza呀!肥c啦今次!
呔爸食評:(一定)無PizzaHut咁好食,但係好食過意粉屋好多!<--真係既?Photobucket呵呵呵! 以後要整多d!
鳴謝:樽樽&Vaniliy,你地間接幫我省0左好多叫pizza既$$Photobucket

No comments: