Thursday, March 23, 2006

鬧鐘貓

呔b有種技能是milky沒有的,就是定時響鬧功能。
我是全家最早起的,必須靠鬧鐘叫醒我,但遇着睡不好或之前一晚遲睡,第二天難免會懶床。有時鬧鐘響過而我又沒有行動,呔b例必"抝"一聲跳上床,又用手手抓我的頭髮。試過放假唔記得關鬧鐘,呔b照叫我。於是呔爸叫我每逢放假前要話比呔b知,說也奇怪,若果先通知呔b,佢第二朝真係唔叫醒我番))))


Tiger: 喂!好快d起身囉喎!!

6 comments:

Anonymous said...

我泥喇))))))
呔B, 呢張相影到你好似條電話線由後腦
穿過喉嚨.......
仲有,你阿媽下次再賴床,你兜腳伸佢啦! 唔駛比面我架喇......hohohoho......

elaine said...

呀做姨姨,
我對媽媽不嬲都巧溫柔喎,不過我會聽你話兜腳伸爸爸落既。
呔b字

Anonymous said...

唔好, 一啖咬落去好呀!! 咬醒佢~ kekeke...

elaine said...

小歸子,
實慣呔b真係手口並用的叫醒爸爸,hoho...

Anonymous said...

nonono.....呔b,等我話你知啦!係要兜把星大大把咁星落去先至爽架

caper 弟字

elaine said...

卡弟,
所以我上星期試過一野跳上爸爸心口,用盡力汞咗幾野,之後即刻閃....
好爽哇)))))
呔兄字