Thursday, March 23, 2006

與包包的一段情--中

不知大家喜不喜歡聞新鮮出爐麵包的味道?
我家以前是開麵包店的,做的是唐餅,如老婆餅、棋子餅,也會造嫁女餅。這些餅嘛,並不太吸引我;反而我鍾意本舖的另一出品--廣東麵包,新鮮出爐的包包是很香的,諗番都很回味...
很多人喜歡菠蘿飽,偷佢d"菠蘿"脆脆好食,當然我也喜歡,但我最鍾意車輪包(沒聽過?它是一條長圓柱體包,邊邊有一條條淺的紋,內有提子),我鍾意佢清淡又能帶出包包的甜味。不過現在已很難找到這種包了,真可惜!

解:這是我第一個麵包課。右是英式方包,左是肉鬆包,下是蒜蓉包。

7 comments:

Anonymous said...

唔怪得之呔媽你咁有天份啦!
唐餅? 我好 like 老婆餅0架!

elaine said...

well,呀做,你識得我太遲lu...

Anonymous said...

麵包真係要新鮮出爐先好食架~
ti-ma 我等緊你 d 熱騰騰既包包呀~
>^_^<

elaine said...

麵包呢,我d水準唔係好穩定,遲d整得有水準千請你哋食>.<

Anonymous said...

呔媽,咁你快d練好d水準,等我地呢班蝗虫特工隊唻試味啦!

Anonymous said...

Hay, 奇華有得買車輪包架...
你亦可以學bees整tim呢...

Anonymous said...

第一次入黎你個blog到, say聲hi先...^o^