Thursday, March 30, 2006

極地雪犬

上星期日和呔爸睇咗套極地雪犬(Eight Below)。內容講述南極工作的科學家因遇到惡劣天氣而被迫留下8隻狗,狗兒要獨自生活多達半年,後來科學家無忘曾救過他命的8犬,再返回南極找牠們。
很感人的故事,不但看見狗兒面對惡劣生活環境的堅忍,互助互愛,也見到人因重視承諾,雖然對方只是動物,也願意排除萬難重回舊地救回狗兒,真難能可貴的情操。

我嘛,看到狗兒要被迫遺棄在南極,我的左眼已不斷地流眼淚(對,只是單眼,真奇怪),wuwuwu....

希望人人都能重視我們起初養竉物時對牠們的承諾,那就好了!

3 comments:

Anonymous said...

我都睇左喇!我覺得個結局都唔錯...希望人人都好似個主角對d動物咁好就very good喇!

Anonymous said...

我都想睇架, 不過冇時間囉!

elaine said...

呀做,
你分完贓咪有時間睇lu.....