Monday, November 13, 2006

菠蘿包

呔爸很喜歡吃菠蘿包,我其實早於一年前學過整這款包,只是一直未買食用臭粉,所以直至今天才一試。呔爸的口味很怪,一般人喜歡吃皮是脆卜卜的菠蘿包,可是呔爸喜歡的是"不太脆,皮與包不可分得開的"特別版,他說以前在尖沙咀某茶餐廳吃過,一試難忘云云。
我於是用了Mabel的版本(因為她覺得這皮不太脆)
食評:包包很軟,但呔爸說皮很像合桃酥?!還有他覺得d皮不夠甜(已落了60g糖!),莫非再要加糖激屎-_-"
還有不知怎的我覺得包包有點鹹?!

11 comments:

芝c喵喵 said...

送我一個吧~餓now~

elaine said...

我覺得不太好吃,下次整得好食先送個比你食>.<

Anonymous said...

哈哈~~ 似合桃酥?
咁有趣,你爸B的口味好特別,
鐘意食淋的菠蘿包。

Mommy Dearest said...

有无人讲你知我好好好中意食菠蘿包? 真架,我一定手提上机架...

tendy said...

9個咁多點食得晒, 分d黎食好wor~~

elaine said...

Mabel,
佢係....儍架!

mommy,
你你你原來係100%菠蘿包癡!
好彩係唔曉爆炸個隻啫^.^

tendy,
係呀,9個包兩個人,
真係食唔晒...(因為唔岩某人d胃口!!)
下次整好d至夠膽分比人食-__-"

Anonymous said...

咁甜唔好架....整件先~~

ronnie

Anonymous said...

一睇完相我就好想食 - 菠菠包~ -O-

藍雨 said...

我都想食番個...

貓大c said...

我覺得靚過我整個d呢~

elaine said...

ronnie, 咕嚕,藍雨:
你地到嫌棄就好啦!

大c,
邊樹係呢