Saturday, November 04, 2006

喵喵的生日派對~~嘩

cake友喵喵11月2日生日,一班jm今日再佢慶祝,又食又傾,很開心(希望壽星女都開心!)。見到很多大師父:Bees,Ada,酥皮大皇Gigi;想見佢真人好耐既Mabel&呢偷cat;好難想像真人好似18歲既Siuvonvon;成日咪咪笑既郭家廚房掌門人Ronnie&喵喵成日提住既泡泡茶...當然有old fds如貓大c,咕嚕,lalawin;新朋友仔Cindy&"Osim"哈!還有未來新娘子Ronnie's fd;人仔細細但煮得一手好菜既布丁妹;怱怱一現既大丸&Waiwai....巧多人丫總之!

今日有好多美食,掛住傾同食就唔記得影-_-''但係最重要既birthday cakes我就有影!
先嚟Ada個子蛋糕,一個字--勁,睇吓...

可以想像個cake有幾重!呢度只有十分之一,有好多層...


再嚟Gigi的榛子曲奇芝士餅--原本個名好長(好似有英門喎),but我forget lu,hohoho....
巧味道!
最後一個係奥利芙的覆盆子慕絲餅。攻略:呢個餅好岩最後食,酸酸地矛拱滯,雖然連食三款cake但良心好過d<--自以為!

後記:

1. 太飽了,原本諗住可以同呔爸食夜餐(九點後食),典知我太高估自己飽受煎熬的胃部, 最後叫呔爸自己call外賣算;

2. 呔爸偷食了Ter整的千層椰汁糕,可惡,我仲未影相!佢話好好味(我諗實係)!另外為食爸爸食完盒乾炒牛河又試口痕,話要食栗子蛋糕,食完就話"不知好味過出面果d幾多!"

11 comments:

芝c喵喵 said...

三個蛋糕都一絕~
重有大丸個個~己經食左一半~yeah~

Anonymous said...

啍!你冇形容過我wor! 只係提我個cake~~~

原來ada第一件九宮格係被你mark左,
蠱惑喇你~~

tendy said...

今次蛋糕時間係高潮ah ,好彩我之前留肚, 可以食到好多蛋糕, 不知幾鬼滿足~~

Anonymous said...

it's me....

d 蛋糕真係好正呢, 帶起全日的氣氛, 在歡呼聲中渡過~~

ronnie
http://www.wretch.cc/blog/ronnieshing

Anonymous said...

哇!! ada個蛋糕的確係近!!好大呀!!!

Anonymous said...

喵喵成日提住既泡泡茶, 死勒, 比人點名添, 哈哈, 你就正啦, 拎到一格咁正既蛋糕返屋企食, 哈哈, 好羨慕~~

elaine said...

喵喵,
好羨慕你有得食大丸媽媽個cake,流晒口水呢!

芙芙,
矛形容你......似郭x明咩,梳利梳利!
第一格唔係我囉嫁,呢格係尾3個格至真!
^3^

tendy,
me too!!!蛋糕果部份miss咗就徙哂lu!

Ronnie,
我都好enjoy呀,又見到各位姊妹,又有得食同埋偷師,happy!!!

加冰welcome!
睇實物真係嘆為觀止呀!

泡泡茶,
welcome!係呀,你個"朶"響哂嫁勒!
keke,個份cake...你唔恨得咁多lu, 落哂入我肚lu!

貓大c said...

好開心呀,見到咁多姐妹,食到咁好多好野~!! tiger你開心到我同喵喵同你講byebye都唔知呀,hehe~

Anonymous said...

今次唔只人多,美食多,連蛋糕都勁。

tendy said...

elaine, 我link左你ah~~ :)

elaine said...

大c,
係呀,high得滯聽唔到你哋講bye bye!

Mabel,
d蛋糕美食令人好回味,好期侍下一次...

tendy,
好呀^3^