Wednesday, November 29, 2006

再嚟--粿麥腸仔包

今日呔爸又出trip,我嘛當然要encore上次既包包。上一回呔爸趁我返學,竟然偷食咗我作晚餐既包包,可惡!Photobucket - Video and Image Hosting不過佢食完話好食<--巧少有啊,仲食埋另一個小包包添!至於試食既兩位同事都話好食,所以今日我又整囉! 好迫!一條蟲+一條辮子!
close up!!--等聽日食^3^

5 comments:

Anonymous said...

係咪真係咁巧咪架? 好想食呀~~~

elaine said...

阿做,
真係好好好好好好好好好好食嫁!
如果你想試,早d話我知,
因為都要整好耐...

tendy said...

今次整得靚左wor, 有進步~~

elaine said...

thanks, tendy!!
I'll keep trying^.^

貓大c said...

好好味~好想食~