Sunday, December 10, 2006

牙痛慘過大病

痛呀~~~痛屎人啦!!!Photobucket - Video and Image Hosting
我有三隻智慧齒,其中一隻生得很正的已在四年前扙掉,其餘兩隻的牙腳位生得歪歪,如要扙掉便要開刀了,所以我便不理它們。直至半年前,左下方的智慧齒有增生的現象,常常弄傷近腭骨的牙肉,很痛的,最近左上方的智慧齒忽然又再發育,但口腔卻再沒有空間給它們,於是牙床尾的位置便紅紅腫腫,現在連飲水都痛,嗚嗚~~~,我諗真係要快d同佢地say goodbye了!

昨天的話劇比賽輸了,只拿了優異獎。其實也沒所謂,但我覺得其中一個評判的說話傷害學生,有點過份!不過下年我應該不會再帶這校的學生參加這比賽lu...

近來的心情很差,很想出去玩吓!

14 comments:

Anonymous said...

剝左佢地~ 成日整漲人塊面呀d衰牙~ 又無用wor出嚟...都唔知貢出嚟做mud呀~

Anonymous said...

我之前都受過此苦!最後,都難逃剝牙劫數,
仲要係剝4隻,有兩隻要開刀,雖然當時好怕,
但而家就輕鬆晒,所以,勸你都是儘快去剝,
可一勞永逸呢!

elaine said...

咕嚕,
係囉,都唔朱佢地有セ貢獻。我星期三去check,唔ok就剝咗佢地,一了百了,哼!

waisum,
welcome!!你個blog有好多食食,利害!

Mommy Dearest said...

出去散心都好! 牙剥了就好了!

Anonymous said...

你好嗎?
這個星期才有此時間,因為之前忙著學校的工作及完成功課,我在這間學校熬了三個多月後,已經變得皮黃骨瘦了,我自己都覺得有點恐怖.15/12我會轉到另一所學校任教,希望到時會好一點吧!
希望你在聖誕節可以玩一玩,洗滌一下心靈也好!

elaine said...

mommy,
I'm going to 散心啦,HAPPY!!

peggy,
keke, 我27號去Japan呀又,終於可以抖抖!
祝你新工愉快!

Yumi said...

我老公又係上星期剝左1隻牙,佢都係忍左好耐,佢怕呀.你快d整左佢la.痛就食雪糕呀,吾肥ka. ^_^

Anonymous said...

TI MA

我岩岩先杜左隻大牙, 承惠$7000!
隻牙唔痛但肉痛到嘔 !

elaine said...

yumi,
你hubby又剝牙?wuwu....諗起都怕>.<
我聽日行刑lu....

honey,
$7000?! 好...肉...赤!!!

Anonymous said...

巧在我四隻健全0者~~~~
$7000 ?????
留比貓地可以六星級享受咯

Anonymous said...

剝左真係好舒服~
我而傢無呢個煩惱啦...XDD

Anonymous said...

TIGER WONG,

剝左佢啦, 佢又用唔到...
7000一隻???咁貴?!

ronnie

tendy said...

剝左去, 跟住放新年假時開開心心去旅行散心, 擦餐飽ge~~

elaine said...

阿做,
唔好咁得意,遲d蛀牙你就知!!

樽,
你就巧啦!

Ronnie, Tendy,
己脫了最麻煩果一隻,承惠$700啫!