Saturday, December 02, 2006

初冬の2貓

天氣轉涼了,大家要多穿衣服,小心著涼啊!Photobucket - Video and Image Hosting
Tiger不愧為睡寶,冬天的活動當然也是睡...
呔爸叫我拍呔b海象式睡姿,怎知等我拿了相機,他已變了蒙面超人變身式:
milky在日間是很難拍得好,這相是旱有ok的:(阿女肥咗又靚咗,呵呵,真好!)

P.S.相機有點怪怪,呔爸說要買新的了。好嘢~~

還有,我在學校拿了一盆金戔花苗,同事說很易種,所以咪試吓種lu。我諗住種d花草响露台,裝飾下唔好太齋;而且如果成功的話,就可以除掉我種花必死的惡名!哼!

10 comments:

Anonymous said...

Wakakakak............
摧花賊~~~

elaine said...

喂,阿做,
比d正面鼓勵好喎!!

Mommy Dearest said...

cute ah...

tendy said...

有露台種香草ma, 我家種唔到ah~~

貓大c said...

係咪金盞花,我都拎左盤比我個老豆種~ 要施肥個喎~

Jess said...

i am also 摧花賊~kakaka

elaine said...

mommy,
你話我d貓定係花丫?

tendy,
係呀,我諗住種mint,但係我唔煮飯,種咁多香草咪矛用囉?

大c,
係?拱世伯種成典?
施肥?我有呀。

sugar姐姐,
你又係?!哈哈!

Anonymous said...

tiger懶d就懶d啦 佢咁令咁得意

Anonymous said...

妳家的"bb"十分可愛!!

elaine said...

popo,
tiger佢好似我la,懶瞓-_-''

波子,
Welcome丫!
佢倆隻真係好戔鬼架!