Saturday, December 16, 2006

芙芙&大c的生日聚會

16/12是一班cake友為奥利芙及貓大c開的生日聚會。除兩位主腳外,出席的有:Mabel, Mabel's fd加菲貓,ter,咕嚕,waiwai,企鵝,wingwing,攪手既喵喵和我。我們去了又一城既EXP吃吃,食物算不錯(我吃了很多呢!),可惜服務較差,除了四眼妹妹比較像樣,其他能好像聽覺有問題,要企鵝發威先至幫我地執枱,真係企鵝唔發威咪當佢係病鵝至得!

今次個cake係由喵喵操刀,係5星級既特濃古古力蛋膠!真係好yummy丫!(矛帶相機,照片要用wingwing的呢-_-)

今日收到既食食&gift... 左上:利芙送的大大cookie模、左下:咕嚕的個名好長既玉桂乜乜包、右上:Mabel的Brownie+心心cookies、右下:wingwing的千層椰汁榚<--已被呔爸偷食了一件!

加影:大合照

8 comments:

芝c喵喵 said...

傾下食下,開心時間真係快過~
可惜個日我病病地~呆呆地-_-"

Anonymous said...

點解我地次次見面都坐咁遠架!
唔得!下次要一齊坐。

Anonymous said...

喵喵仲唔怕枱面肥污污...pa左起度~ :p
下次又唔提您同mabel...睇您2個曉唔曉記得無...坐埋一齊~ :p
果日我地2個最後mtr又踫上...都唔知有無俾您見到我欣賞禮物中個衰樣~ >=)

elaine said...

喵喵,
保重啦!比人見引以為我地係拍丸黨:wai, 咕嚕、大c同你呀!

mabel,
係呢??典解呢?
下次一起sit sit^3^

咕嚕,
hohoho....
我見你唔到....

Anonymous said...

喂)) 呢個古古力蛋糕似大俠果個WOR!

Cuteypinga said...

哈哈...果日又食又拎.... 開心!!! ^^v

佢地3個一齊拍丸既情景.. 實在攪笑..

(呵呵... 咪破壞哂我既形象.. 我不知幾溫馴.. kakakakaka :p)

貓大c said...

yi?我個日無拍丸喎~不過我都係有食supplement~~~ heheheh~

我好叻呀,我有轉位呀,yeahyeahyeah~

企鵝d企鵝語令個經理明我地要咩呀,勁~

elaine said...

honey,
有樹多啤梨嘛!快d琴整個栗主蛋膠啦!

企鵝,
矛用啦,個個都見到你發威!!

大c,
我下次都會shift!!