Sunday, February 12, 2006

11/2貓友聚會



尋日貓友之[蝗蟲捕食團]來我家,媽媽特意整左文華美式芝士蛋糕同埋古古力栗子忌廉卷來招呼佢地。佢地有第一次嚟嘅sugar姐姐&salty哥哥,honeymeow,仲有台柱Grace, gigi, angel同遲大到嘅Jennychi。

Tiger: 我'反'到好tired呀,平時都無人會同我'反'拱耐嘅!不過,我覺得佢哋好咸濕,尤其係sugar姐姐,成日摸人哋嘅?!但係佢吔又狂比零食我喎,都唔知嬲佢定愛佢好!

Milky:點解佢哋叫我做 [飄紅]?我之字形行路先至顯出我係幾優雅嘅貓貓,乜佢哋唔曉咩?

呔媽:今次焗cheese cake衰咗,上次用完焗爐唔記得較番上下火,於是頭果30分鐘只係用面火焗咋,wuwuwu...個面燶咗,最後我要'片'起塊燶面再用甜忌廉鋪面至ok咋!

5 comments:

Anonymous said...

cheese cake衰咗咩?! 唔係oY...我覺得OK喎

Jess said...

我都唔覺衰左..唔怪得你問我地試唔試得出有焦味啦...

elaine said...

我响之前果晚已經片起咗一層黑到令面既燶燶物體,你地咪唔覺囉!

Anonymous said...

豬屎 cake 好好味!
不過古古力嘜春春卷蛋仲正! 真係好正呀! 多謝呔 ma 係咁好招呼啊! 真係嘔住入泥都制呀!hahahaha.........

Anonymous said...

你下次可唔可以每人整一條比我地帶走呀?
kekeke~~~