Tuesday, February 14, 2006

情人節隨想



從來我都不是個浪漫主義者,情人節對我的意義只是家父的牛一,所以每年我家在情人節會開生日派對,買的咭是生日咭。看到街上一雙一對拿著花也不會羨慕...

記得數年前拍拖時,同事時常與男友煲電話粥,我倆嘛除非有要緊事也很少在辦公時間電聯。諗諗吓都覺得自已唔似一個女人:不愛shopping,不喜歡煮飯,不愛打扮,很怕送禮或收禮。記得去年平安夜和呔爸据排,其他一pair pair都互送禮物,我們就只顧一味的吃。忽然我問呔爸:"我很不像一個女人。別的女人都會送禮物給男伴,我就甚麼也沒準備,更甚的是我也不期望收到你的禮物"呔爸說:"有問題嗎?我們就正是不浪漫的人,大家實事求事不好麼?"

說的也是,幸好我們是同類,雖然我們在人群中是"異類",但生活卻是很愉快,不需與其他人比較的!

Milky: 祝大家情人節快樂!

7 comments:

Anonymous said...

黃家二少貓 & 貓小姐...你地好!!小鳳姐家訪你地啦~~祝黃家上上下下身體健康、健康又活潑!!!

Jess said...

情人節以前就會想收花的...但人愈大愈依d野覺得好naive..
情人節不如你送我一個好好玩的貓玩具..要好好玩架喎。咁我就和Sugar仔同金金一齊風流快活好過。
但個貓玩具要好好架喎~~

Jess said...

Ti ma~
你d貓相執哂啦(我只執了覺得靚果d)~
你要唔要番個大size的file?
我放上網果d曬唔到大相的, size細。係for你網上睇only。

要的,我寄番比你定你想點?

Anonymous said...

 看到Tiger&Milky 日漸成長,給你們帶來很多歡樂.我為你們高興.希望你每天都能寫BLOG,讓你能繼續為大家分享快樂的事情.

Anonymous said...

老夫老妻, 情嘜鬼人節Y!
我都唔想收禮物同送禮物,
人一世流流長, 每年諗送
嘜好都諗到頭都爆! 比 cash 啦!

elaine said...

小鳳姐,
好耐無見,快d call我約時間探呔b啦!

Sugar姐姐,
Of course要相呀,麻煩你寄比我啦(d files會唔會太大呢?)

呀做,
非常同意現金最實際!

elaine said...

秀媚,
多d上嚟啦!P.S.上次見你,覺得你精神好咗,皮膚又靚咗,不過人太多,唔方便讚你,你知啦,好似幫隻product賣廣告^.^