Wednesday, April 05, 2006

momo兄,誰與爭峰!


今日終於有幸一見momo&砌砌。奶油色既砌砌很可愛,而momo呢就.....好肥美,四隻腳仔又短,真係骨格精奇,呔b都要企理一邊^.^
b chi又大過咗,識行路又無噤怕人,好好玩!mo媽整既凍冰冰醉雞好arm依家天時食,攪到我都好想試整吓!
返到屋企,呔b佢哋發達啦,是關Angel幫我哋響日本訂d貨到咗,佢仲親自山長水遠拱帶比我,好緊洞呀,wuwuwu....話說回來,呔b同milky好鐘意d閃閃毛毛棒,尤其係呔b,佢仲表現失傳己久既空中大飛撲千.....可惜我果架機影唔到,真失敗!

呔b:喂milky,你唔洗望勒,佢係我既!


4 comments:

Anonymous said...

你0地兩個今日背好哂 d 豬未架, 掛自反唔溫豬, 今晚要罰訓露台架喇! hahaha........

Anonymous said...

你兩個, 練左琴未呀? 掛住玩 !!

Anonymous said...

咪係!玩玩玩...玩喪哂呀

elaine said...

放下假都得掛!哼!
by呔b