Monday, April 10, 2006

呔b,兩年勒))))

記得在獸醫話波仔"He will die very soon"之後,一方面我要接受這個事實,另一方面,我和呔爸商量下次會養甚麼動物,呔爸偏向想養狗,但因我們沒有養狗的經驗,所以仍不能下決定。

直至一年多後,波啤真的離開我了,我難過得不得了。剛巧那數天又是Easter,呔爸便和行街散散心,他又提出養狗的建議,但我仍猶疑不決。直到行至荃灣一pet shop,呔爸看見呔b,就隨口說:貓嘛,我喜歡這一種毛色!我一看見tiger就喜歡他了,他那笨笨無知樣可愛得不得了,當下過了一頓晚飯的時間便買了tiger及一切需用品。從不知貓可以這樣貴的,但呔爸覺得沒所謂,那就算了。

tiger這名字是呔爸改的,說他毛色像老虎阿....

唔經唔覺,呔b已同我地相處0左兩年lu。佢分享我地既快樂,陪住我喊(雖然只有布朗尼果次),亦會每天不辭勞苦拱做佢貓肉鬧鐘,真係一隻窩心既貓咪 希望呔b都能健健康康,快快樂樂拱過日子!

Tiger: 玩得味呀?

3 comments:

Anonymous said...

呔b, 你真係好幸運呀!冇啦啦都有呔媽同呔爸抱你出生天!你要乖同讀書聰明呀!知冇!

Anonymous said...

呔 b 擺明就係坤阿呔爸買佢架啦! hohoho...

elaine said...

我都覺,佢扮哂可愛拱。我一路抱住佢,隻衰仔不知幾温馴,仲週不時用手去拍呔爸呀!