Monday, October 30, 2006

抹茶紅豆雙色車輪包

今日跟了咕嚕做這個,最後一次發酵時間不夠(因為趕住出門),焗的時候放了最下格,又在面加了厚錫紙,結果面色不夠(我諗與吐司模與車輪模高度有關),要待回家才翻焗,唔,下次要做好d:用車輪模要放中層,那麼色水便均勻得多!
原食譜
http://hii-tan.or.tv/index.html
-->宇治...金時
內有詳細插圖添!

面色不夠,發酵時間亦不足,所以不能呈圓柱體。

卷得亦不很好呢!

7 comments:

芝c喵喵 said...

哈~再整再整~用多幾次個模更好~
要抵番先得~
買成百幾蚊架個模:)

貓大c said...

嘩有野食~ 我個包包都焗好喇~

elaine said...

喵喵,
最要多謝你...個模!哈哈!

大c,
一齊整包包,yeah!

Anonymous said...

我都係咁話,
模用多幾次,
唔係都係放架。

elaine said...

mabel,
知道知道,嘻,只要喵喵唔介意我用殘佢個模就得勤!

angel,
好耐無見,近來有無整食食?

Anonymous said...

哈~ 掛字睇戲...下次預早d喇~ :)

Anonymous said...

Hi.Miss
你D麵包好掂,有食譜SEND給教我
MY E-MAIL:
cindyli1750@yahoo.com.hk