Monday, March 24, 2008

父子2008@.@

影片介紹:
從前有一個無良的爸爸,平日只會無所事事,暗地裡卻與黑社會有密切關係...
他時常捉弄自己的兒子... 純良的兒子為了要令父親改過,多次勸告之...
可惜不幸成為父親的發洩對象...
《本片獲提名最佳電影、片中小演員呔b獲提名最佳男配角及最佳新"人"獎》
呔b的真情演出獲得高度評價!Photobucket
P.S.為0左報復呔爸唔守諾言帶我去食据扒,我特登寫呢篇抹黑佢,哼!

4 comments:

Angel said...

Wakakakaka))))))))))
呔 b 真係巧可愛呀~~

Anonymous said...

我都想做主角呀!

Anonymous said...

我都是,5知我有無呔b甘好演技呢

elaine said...

阿做姨姨,
多謝你!幾時呢探下貓地0者?
by呔b

11,
等我去安排下...

小明,
好耐無見...
演技...練多d會進步啦!