Monday, March 24, 2008

反轉"寶慧"家園>.<

之前因為新鋪開張及公司meeting撞期,我miss兩次cake友gathering。今次我本來都去唔到wai的家,好彩後來都排除萬難join到!今次雖然人數唔多,有主人家、喵喵、Tendy同我,但係一路係拱整食食,過得好充實呢!
左:3個傻妹正在預備整蝦多亞士
右:Tendy主理的藍莓批 ,差d唔記得搽蛋液>.<

左:本人近期至愛作品--西米布甸
右:我最討厭的莞茜,估下用呢做乜?
左:大刀擗麵包?
右:答案--用呢做蝦多士,放係上面方便我"了"走佢^﹒^ 蝦多士唔用油炸健康d又無咁熱氣
左:又有得食、又有得反既--金柚煎堆,好過隱既配搭
右:?都有薄膜喎!

好多野食既一天!多謝wai&wai佬既招呼!

2 comments:

Anonymous said...

好好吃甘喔,人地好想吃啊

elaine said...

嘻嘻....