Friday, March 14, 2008

近來作品

因為工作很忙,上網的時間少了,整食食對我來說就更奢侈。不過太耐唔整食食難免有d心癢癢,終於都係重出江湖啦!Photobucket
1. 甘露So,用藍藍的recipe。大粒的8個送比前副校生日,其他的送給舊同事。很鬆化呢!Photobucket
2. 西米布丁(好似係蔡師奶的recipe)--我由細細個就中意食,我覺得食0左會有種好幸福的感覺!其實我想整好耐又唔知點解無整?!

食評:呔爸大讚,我諗我會再整呢!呢個食譜真無得頂,唔知點解蔡師奶唔想再整?Photobucket

5 comments:

Anonymous said...

好似好好吃阿,人地流口水咯

Anonymous said...

好好味~!!!

順手話你知,我隻貓波波都走左...

大c

elaine said...

小明,
好好味,但係都幾肥!

大c
-_-take care...

Anonymous said...

好正.....令人流哂口水:p
我減肥中.....成功在望....堅持緊:)
望梅止渴都好呀:)

Anonymous said...

焗 c 米布癲, 我都係細細個就特別鍾意食佢架喎~~~