Wednesday, August 02, 2006

珍惜

milky:tiger,快看!
tiger:有什麽好看?
milky:笨小子,我們快(又)要搬家了,當然要好好欣賞這兒的景色,好作回憶!
tiger:回憶甚麼,媽媽已早說,新家和這兒的座向是一樣的,只是樓層和座數不同吧,即我們看到的風景是一樣的,儍米!

呔媽:請不要問我為甚麼又搬家,我實在不知怎樣解釋,若大家想知原因,請問呔爸吧!

6 comments:

Anonymous said...

搬左我地又要上黎wet喇!

elaine said...

當然welcome啦!

Anonymous said...

祝你越搬越大啦~
有借口黎 wet 多幾次~ hehehe...

um....我想問, 你間新屋大 2 尺,
果 2 尺會唔會....係向石屎牆裏面呢?!

elaine said...

小歸子:
係實用面積多2呎!
唔同座樓d面積有d出入,希望唔係大
0係個廚房度!

Anonymous said...

:) 我愛你殺到
你屋企對字個海 真係令呀 以前i家都對字個海
搬左之後 就冇左個景~
好喜歡你隻tiger~

睇你貓網個post 先知你教書
i對讀書都曾經好有興趣 特別係英文同數
但後來要讀marketing既野 讀到唔開心
日日都冇心雞~因為最喜歡都唔係呢d而係關於數/英既野 但係marketing又係必修既科
冇辦法 諗番起都辛苦

到而家 i對外語都仲係好有興趣嫁
不過 人大喇 要工作方面注心d 除左烹飪班 就放棄左外語班 因為個人懶散 反下反下當然好 但會影響到番工方面 諗起都內疚

elaine said...

愛你,
嘩,你係第一個泥我樹既cake友,好開心!
我好中意望到海既屋,望吓望吓,心情都好d!
,原來你中意Eng &Math,好罕有,事關d學生最憎呢兩科呢!
唉,讀唔到自己中意既科目真係無哂心機嫁>.<
我其實好想讀drama嫁,不過算啦!