Thursday, August 24, 2006

歡送會蛋糕

原本應承團契整7、8月的生日會蛋糕,可是因為要搬屋而撞期了。之後收到Anna轉團契的消息(很突然又唔捨得),所以這兩個蛋糕便變成了歡送蛋糕了。
Anna喜歡吃cheese cake&呀Joe指明要吃綠茶餅(他並不是當月壽星啊!),所以我整了圖右的綠茶芝士凍餅;另外Fanny想吃一些適合夏日吃的cake,我便整了圖左仳蜜桃乳酪蛋糕了。兩個都是新嘗試呢^.^

undefined

3 comments:

elaine said...

原本應承團契整7、8月的生日會蛋糕,可是因為要搬屋而撞期了。之後收到Anna轉團契的消息(很突然又唔捨得),所以這兩個蛋糕便變成了歡送蛋糕了。
Anna喜歡吃cheese cake&呀Joe指明要吃綠茶餅(他並不是當月壽星啊!),所以我整了圖右的綠茶芝士凍餅;另外Fanny想吃一些適合夏日吃的cake,我便整了圖左仳蜜桃乳酪蛋糕了。兩個都是新嘗試呢^.^

Anonymous said...

嘻嘻嘻...今餐有幸食過兩款!!!
勁鐘意個蜜桃Yogurt蛋膠,又清新又好味!!
綠茶凍餅...勁香綠茶味..但略嫌重手左D"綠茶粉"..不過都好好味...
呔媽餅店,D餅好好味...回味無窮~~~~~

Bo Bo

elaine said...

bo bo,
我用果隻綠茶粉又係勁重味既,
下次輕手d千得!
呀...唔忘得寄recipe比Brian& Suki..
即刻做嘢千!