Wednesday, August 09, 2006

媽媽的壽桃

8月9日是媽媽的生日,今日我哋預先同佢慶祝。
好耐無去學整蛋糕勒,但今次見到個cake好可愛,而且應哂境,再加上慕呀sir的名(早就想拜會!)所以我又重出江湖lu!
今日學到好多新嘢:用全蛋法做蛋糕的方法&tips、第一次用杏仁糖膏做裝飾、仲有造型等,真係值回票價!^.^而且望住個桃,眞係忍唔住一邊整,一邊咪咪笑!
個蛋糕裏面係栗子蛋糕,比較難就是造型和裝飾,花咗我好多時間。旁邊的同學覺得d裝飾又唔食得(其實係可以食,不過唔好食啫),佢覺得好徙,但我好享受製作的過程...
至於家人呢?佢地都中意小桃子,又話好食添,真好!
圖1:未扮靚的小桃子。
圖2:化了妝的小桃子。

6 comments:

Anonymous said...

:) 好喜歡呢個蛋糕 因為i喜歡栗主
不過切開左 個皮係咪用唔番呢
祝你媽媽生日快樂

住起望到海既屋 有兩隻乖貓咪陪住
其實都好幸福 都好令人羨慕嫁

每個人 都好容易睇到人家既收成
i都睇到你既成果 但係就好難會睇到你係點努力過
人家收成越多 成果越大 絕對係付出過好多i地睇唔到既野

你睇你今日幾開心 整左幾大個桃 :D

Anonymous said...

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
happy birthday to ti-ma...
happy birthday to you...

壽桃好似好好味咁,另外,我想八下"我愛你"係邊位呢???

elaine said...

愛你,
個皮係用唔番,wuwu...,所以一定要影相留念!
多謝你既一番話,有意思!!

八掛支支,
1. 生日果個你ti-ma個呀ma呀,豬比支支!
2. "我愛你"笨唔係暗戀我既人, 佢係cake友呀!知無!

Anonymous said...

你媽媽好幸福,有個咁孝順嘅女,
你都好幸福,有個值得為佢而學個壽桃嘅媽媽!:>

Anonymous said...

我太快手將 ti-mama 打錯左 ti-ma, 需知道係公司覆你,要靜靜雞得黎仲要快快手!

豬比支支上

elaine said...

奥利芙,
我媽真係好可愛架,我老公話佢d頭髮似"超級撒雅人",但我唔算孝順,我呀妹好d!

豬比支支,
你返工又偷懶啦!