Saturday, August 19, 2006

搬了新家

終於上到網lu(但係唔知點解成日話網頁發生錯誤!),其實上星期日我哋已經還原間屋,典知由於pccw寬頻跟舊屋電話線,新屋個和記又要18號至裝,wuwu....所以無得上網,而家又唔知典解update唔到個blog,好煩呀!
講返d貓千:tiger同milky已無樹勒。其實佢哋都搬慣屋,而且呢間屋d格局同舊屋一模一樣,完全無適應問題,只係一放佢哋,兩隻野周圍去揩味啫!(我哋係用搬屋紙皮箱運佢地過去新屋嫁!)
今次搬得近,有好多野我哋都預先搬過去,又快手快腳還原,所以今次都算舒服lu!
不過藉得一提的,珀麗灣搬屋好煩,因為早上10時才可入島,而且只可停2小時,過時就要加錢。我哋係屋A搬去同邨屋B,典知佢地管理公司沒有double 我哋搬屋時間,即我哋需要每個單位交一次搬屋申請,所以由於我地唔知情,搬咗3個多小時,佢哋就話我超時,結果罰咗$180!!激氣!>_<

2 comments:

elaine said...

呀~~~唔知典解茅哂d內容既??

elaine said...

唯有post響樹啦~~~
終於上到網lu(但係唔知點解成日話網頁發生錯誤!),其實上星期日我哋已經還原間屋,典知由於pccw寬頻跟舊屋電話線,新屋個和記又要18號至裝,wuwu....所以無得上網,而家又唔知典解update唔到個blog,好煩呀!
講返d貓千:tiger同milky已無樹勒。其實佢哋都搬慣屋,而且呢間屋d格局同舊屋一模一樣,完全無適應問題,只係一放佢哋,兩隻野周圍去揩味啫!(我哋係用搬屋紙皮箱運佢地過去新屋嫁!)
今次搬得近,有好多野我哋都預先搬過去,又快手快腳還原,所以今次都算舒服lu!
不過藉得一提的,珀麗灣搬屋好煩,因為早上10時才可入島,而且只可停2小時,過時就要加錢。我哋係屋A搬去同邨屋B,典知佢地管理公司沒有double 我哋搬屋時間,即我哋需要每個單位交一次搬屋申請,所以由於我地唔知情,搬咗3個多小時,佢哋就話我超時,結果罰咗$180!!激氣!>_<