Friday, August 25, 2006

cake友的饋贈

第一次試食到cake友的手勢,d野食還是千里迢迢寄過來的,很感動啊!多謝芝C喵喵!!

盒內藏兩款喵喵的作品,左上角是燕麥曲奇、右上角是檸檬牛油蛋榚,下面則是大贈品--梅糖兩粒!呔爸在晚飯後,竟然很快拆了燕麥曲奇來吃(平時又唔見佢咁捧場>.<)!燕麥曲奇的味道很好,可惜受了點潮,但仍好吃!0檬蛋糕有很香的0味,減了牛油的油膩感,也令人很回味!!

第一次試到別人的手勢,感覺很特別、很好玩!.唔...我諗我都會試吓寄我整d野食比其他人試試先!

4 comments:

Anonymous said...

咁好嘅? 寄去你樹!
真係好似巧巧味咁 bor~~~

elaine said...

係呀,佢地興攞野食比其他cake友,
攞唔到就寄lu。
唔錯架d味道。
你洗唔洗我寄d野食去你果樹丫?

芝c喵喵 said...

哈哈~你鐘意的話,重會有下一次架~
最鐘意整完野食請朋友仔食~哈

elaine said...

謝謝喵喵!
整完野食再寄比人的確解決咗無人幫我食既問題...剩番就係唔知開學後有無薯間整lu>.<