Friday, September 01, 2006

超級混亂開課日

昨晚睡得不錯,至少沒有發惡夢。今天提早少許返學,還有足夠的時閒嘆昨天整的包包(不用叮也還軟熟呢!)。
學校真的很亂,竟然有兩位同事在沒有通知的情況下掉了座位、通告又不一次派發,派通告時又同時間練歸程隊,真不知應做哪一件事?!放學又要開會,辛苦了一天還要餓着肚子開會至兩點!真是人都被弄瘋了!!
今日讓我見識到一些新(舊同事、新合作)同事的面目:說話尖酸刻薄、沒有禮貌、愛理不理等!走著瞧,我們老細的處事作風是不容他們撒野的,他們這種工作態度實在不要得!另外希望今天受了委屈的同事能快快平復心情,下星期再嚟過!

6 comments:

Anonymous said...

我的情況比你更差,雖然學生的放學時間是11時,但由於放學的秩序十分混亂,所以要到11:20am才能讓學生離開學校,跟著要開檢討會,12:25pm吃飯,跟著1:00回校開會,最可怕是一開就開到5:15pm,我也不知道開甚麼,我們叫苦連天,然後7:00pm又要開小一家長晚會至8:15pm.我在這所學校的工作就是開會,由8月21至8月31日,每天也是朝9晚5的開,但內容一片空白,沒有任何議程,我很擔心我自己能否支持下去.因為今年我還要上3晚課,我想........

elaine said...

wooh...
真的很惡劣!可能新学年+人事變動太大.
不如過咗呢個月睇吓点先啦!
秀媚你讀乜野課程?

貓大c said...

elaine我黎探你喇~一直都冇留意你有blog呀~!!!!!你d包包同蛋糕好靚呀,我最鐘意歡送會個個呀~

開學喇,又要面對新一年既挑戰,我地要努力呀~! 真係要多d祈禱,求神加力比我地~ 同埋仲想有時間整野食呢,至於出去學,可能係暫時唔駛諗住 >_< 不過我諗我都會去的,如果去,你有興趣嘛?

得閒多d探下我丫~

貓大c said...

快手得滯tim~仲有野想講呀~

你兩隻貓貓好嘛?好掛住佢地呢~~~

同埋我加左你入我個blog~希望你唔好介意~^^

elaine said...

貓大C,
welcome!!!
我d作品都係初級咋,邊及得你地d大c級數呢!
係呀, 新一年大家要努力呀!係要多d prayer, 唔係真會無力量!

學整食食?時間許可我當然好想join, but我Mon&THUR晚要返學,如果就到都會去!

關於你個blog, 我時時去but留唔到言>.
詳情你check吓e-mail同msn啦!

Tiger&Milky arm arm沖咗涼,攪到我地好累呀!

多謝你加我個Blog,点會介意呢!

Anonymous said...

我報讀了中大的教育文憑(中文教學知識及教學法),除了人事變動大外,連時間表也要改,原本是每日下午有活動,現改為下午上三節課,還要每節50分鐘+連堂上中文,所以每天都要想想有甚麼活動,否則會睡著......真可憐!