Saturday, September 23, 2006

全日制好襟計~.~

正式實施全日制一星期了,感覺是.......亂+橙。亂是有很多方案都是臨時才訂定,遍地都是"生"讓班主任們去執;橙就是我對住d細佬果然不出所料,吃不下。其實他們巳算乖了,吃飯時大多會專心地吃,不過時間實在太短,減去午休只剩30分鐘吃,我呢......扣除服待他們的時間只餘15分鐘左右,又趕亦吃不安心,所以呢胃就痛起來!唉,所以我決定以後逢星期二及三在午膳後空堂才吃,遲了少許但卻吃得安樂,總算有餐晏仔食>.<

P.S. 今日呔爸的中學同學到訪,特意為他們預備抹茶雪芳蛋糕。原來先溶掉綠茶粉較易及快拌勻(我忘記了,只把綠茶粉與低粉一同加入),所以這次沒有上次的軟綿綿。

5 comments:

藍雨 said...

澳門全部學校都係全日制,
冇 hk o個o的 上下午校的...

tendy said...

good morning miss tiger~~
要食多d野ah, 做老師咁嘔血, 唔係點挨得住~~

Anonymous said...

加油啊..
全日...我從細到大都係...=.=

elaine said...

藍雨,
我細個都係返全日,but好開心,
大個返全日, 好激心!

呢輸cat,
矛薯間食,又食唔落,攪到而家個胃成日痛,巧橙呀!

樽樽,
多謝,你都要加油呢!

Anonymous said...

控制得到la, 有啖安樂茶飯食就好la~