Saturday, September 16, 2006

唔經唔覺半個月

報告一下近況千:班務很多,零碎但不難解决;學生雖然頑皮,但在我掌握之中(感謝主);同事相處ok,大部份下午校同事都很nice;老細--情緒不穩,有點muk憎,不過少咗見佢,矛所謂;學校制度--唔到last minute都唔confirm,貫切"朝令夕改"既精种,我地d"執生"既小宇宙升至高峰...

預告:下週起全日制。我在九月份要對住班學生食午飯,可以預計我又會變瘦d!再見了,半日制, I'll miss you forever~~

感想:唔知以後會唔會好累,所以我已經提早少許睡,希望會好些。另外,全日制的優點是週六唔需要返工,很好呢!可以有足夠時間休息,又可以在週末整cake食~p:

5 comments:

Anonymous said...

都好喎! 既纖體又有人工!
kakakakaaaaa...........

Anonymous said...

小心保重身體!

elaine said...

阿做無良心!!!
支支就唔同哩,哼!

Anonymous said...

你唔好再瘦落去啦~
皮包骨架啦~

elaine said...

小歸子,
係塊面瘦咗dd,個身仍有肥肉,keke!