Friday, September 29, 2006

孤獨的呔b

自從我返全日,便少了時間陪2貓,除了週一及四要返學外,平日亦要工作至天黑了才回家。可能2貓日間睡飽,又或悶慌了,最近呔b都出現一些變態行為:
1 半夜一時許喪叫
2 半夜三時許跳上床,先跳上我的肚(細力),立刻再借力跳上呔爸的肚(很大彈力!)。我們稱之為--大跳步!
3 提早一小時(即五時許)叫醒我~.~zzzzz

由於2號問題嚴重,呔爸和我都不止一次告誡呔b別再那樣做,呔b當然不會聽話,結果大前晚,牠又施展牠的大跳步,爸爸終於忍無可忍下第一次打呔b的pat pat, 呔b即刻跳返落地,並呆了望着房門,我心痛屎了, 嗚嗚....,後來呔爸諗住落床呵番佢,佢立即嗲番爸爸!

後來, 我地得出結論: 呔b實在太寂寞了,悶了一整日,我們卻太累未能和牠玩,對於這個特別要爸媽注意和痛錫的孩子,我們真的忽視了牠的需要!tiger,sorry呀,爸媽鍚番,第日點累都同你玩,乖b錫鍚!!

P.S. Milky卻很正常,如常依偎着爸爸一起睇電視! Tiger:快d陪我玩,就泥悶屎勒!

8 comments:

Anonymous said...

喂))

tiger 豬, 來我度住兩日渡下假啦, 月頭我一定得閒陪貓玩架, 好冇姐?

elaine said...

honey姨,
why淨係月頭得閒?咪"握"貓喎!
呔b字

Anonymous said...

嗚~~~
可憐呔 b 啊! 你爸爸媽媽少0左時間陪你玩 ,都係少0左 d d 運動0者,
睇下你個肚腩幾大!

貓大c said...

HAHAHHA,angel好搞笑~

好一個廿四孝既...貓媽~ 咁忙都錫住呔b同喵b~ 我好少理我隻波,都係咁樣樣...

elaine said...

阿做姨姨,
做乜成日提住人哋個肥肚dum喎!
呔b字

suki,
呔b好嗲仔,成日要人照顧,沒法子唔睬佢.

Anonymous said...

傻豬
月頭唔駛追數.....住...丫麻
來我度啦, 呀彩呢排肥左, 要搵隻貓陪佢做下運動丫

elaine said...

honey,
呀彩個苯唔係比太后整爛咗咩,矛得食典肥得架~~

Jess said...

tiger b, don't be unhappy...
give me your new address, i order a total new grand huge wonderful amazing magic cat forest to you.. kekeke
the bill will be attached to your dearest daddy directly! kakaka