Monday, January 01, 2007

06日本之旅--樂園篇

今次聖誕假又去日本滑雪浸温泉,但這次不再去仙台或北海道,改去較繁榮熱鬧既大板東京,因為我好想玩埋2大樂園--華納環球片場&迪迪尼。行程上有d地方好似:大板城、清水寺、迪迪尼我已於7年前同爸媽去過,不過上次去係summer,今次又係第一次同呔爸去呢樹呢!

本來以為本州相比東北都較暖,不用帶太重型裝備,點知果度大風起呢都好cool,第一日下晝去華納就凍死,好彩間酒店响附近,可以返去打底先至再出戰。

首先講吓第一天:環球片場。
各位真係要買express票,比多2000yen(for4個遊戲)可以優先玩。我地唔知就去排E.T.,典知排咗成粒鐘先至入到塲館,一路就眼白白睇住d持express票既人係咁入,都算啦...典知入到館裏面仲要排一條9曲13彎既path,足足再排多40mins,等到腰骨痛!但express果d排5分鐘一條直路就有得玩!Photobucket - Video and Image Hosting於是呔爸一出去就買express票,嘻,之後d遊戲排一陣就玩得lu!好彩d games都好好玩,如果唔係,我地一早返酒店瞓!(之前我地搭凌晨機,差唔多成晚無瞓,清晨6點幾到大板) 第四天: Disneyland
12月30日撞岩日本人放假,所以...多人到震。我記得上一次去都要排隊,但唔係拱離譜,連咖啡杯都要排45mins!!唉...我地於是只係玩咗space tour同埋同d卡通人物影相就走lu,跟住就搭JR去新宿買野,仲happy呀!~~to be continue~~

No comments: