Monday, January 01, 2007

06日本之旅--食物篇

哈,出發前新聞話日本爆發利害既洛沃克病,主要是由於進食過受感染的貝殼類海產而致。吓?拱典呢,我一心諗自去勁食嘛....算,一於少理,我唔係去溫泉或不知名既壽司店咪得囉!

於是我地去到邊都食,在車上: 到景點,抹茶雪糕、粟米湯、hot coffee是不可少:

重頭戲--1.魚生船 2.神戶牛柳(上)、神戶西冷扒 (下) 3.第二晚食懷石料理(巧多嘢食,仲有2片黑毛牛,yummy!)

8 comments:

elaine said...

angel,
咁岩?我27號去,你去边度呢?

貓大c said...

好想食...好好玩~!!!日本個迪士尼land都幾好玩~不過你做咩打自己格仔??

elaine said...

大c,
費事比人認出我囉:p

Mommy Dearest said...

嘩﹗

好好食...好好玩~!!!

Anonymous said...

呵呵~~ 我認到你呀~~
去日本食食就最好的節目。

Anonymous said...

好多野食啊...好正的假期...^^
唔該曬妳幫我買的2樣野啊....謝謝~

tendy said...

塊牛柳好正ah~~

elaine said...

mommy,
你既U.S.之旅咪差唔多^.^

Mabel,
咁叻?!
去日本仲係增肥至好既地方呢!

樽,
Welcome!

Tendy,
d牛柳入口既溶....令人回味無窮!