Sunday, January 21, 2007

給mommy dearest的見面禮

mommy dearest是一個住在新加坡的cake友,她也是一位很有心的Christian,所以佢今次嚟hk,典都要會一會佢!做咗小小嘢食,希望mommy同其他cake友會中意啦!

栗子撻,超多工序,製作過程烏龍百出,唉...不敢抱太大期望-_-'' 濃味古力cookies,都係first attempt,點講呢.......算啦.....等佢哋試食再講啦! @@

11 comments:

芝c喵喵 said...

yeah~我應該有份收的~哈哈哈~真開心:)

Anonymous said...

ti 媽

我又要食栗子tat

elaine said...

喵喵,
d食食ok嗎?

honey,
....你都好識揀下喎!

Winky said...

呵呵..
你個栗子兄己成位我呢個殺手0既第個犧牲品啦...哈哈....

Anonymous said...

傻虎個栗子兄,我開頭唔以為烏冬....=.=

tendy said...

烏龍tart同古力餅都好食ah, 謝謝miss~~

Anonymous said...

關於愛的tag, 我tag了你:
http://www.wretch.cc/blog/ronnieshing&article_id=5152472
得閒一齊玩下.

elaine said...

小詠,
你...你你...呢個殺"兄"兇手!!!!

樽,
烏東邊樹有拱幼丫?

tendy,
烏龍tart??? hahaha...

Ronnie,
哈?等我反吓千!

Anonymous said...

栗頭好正好好食~ 曲奇我獨吞~ ^^v

elaine said...

咕嚕,
栗子兄的皮不太薄嗎?

Anonymous said...

唔薄,幾好口感, 厚度唔錯WOR~