Sunday, January 28, 2007

22號cake友gathering

因為mommy dearest嚟HK,一班cake友好難得仔仔一堂,攪到個酒樓鬼殺咁嘈,嘻!
唔少得既節目梗係交換食物同影相啦!果晚我食得好飽飽呢!!

大合照--後排左至右: Bees,我,愛蓮,mommy,喵喵,企鵝
前排左至右:tendy,mabel,wingwing,咕嚕,貓大c

後記:mommy果然是一個好nice既人,好後生呢(有乜可能有一對咁大既仔女???)。有咁多cake友出席就知佢人緣好好!仲有,學藍雨話齋,佢果然係pink lady^3^! --mommy,I miss u,希望快d再見到您!

戰利品^3^

mommy:鳳梨卷,花生魚仔,candy模一大盒
Mabel:精裝鳳梨酥
Tendy:五味cookies
Wingwing:椰汁千層糕+自製紙模整成既蜂蜜蛋糕
大c:桂花糕
愛蓮:雙味muffin
~~d食食我當兩日早餐食,美味!

6 comments:

Winky said...

哈哈....我收倒果0的食左三日....太多啦...不詔全部都好好味...你個栗子兄做第一個壯烈犧牲0既勇士...太佩股啦..呵呵..佢好好味呀...^.^

tendy said...

一班靚女濟濟一堂, 呵呵~~

Anonymous said...

張相駛唔駛做特別效果架!

elaine said...

wingwing,
我要為栗子兄默哀...

tendy,
人人都話你果晚好省鏡噃,hohoho...

mabel,
梗要頂啦!今次我用"模糊"@.@

Mommy Dearest said...

Elaine

It was SO great meeting you and YES, you r very 省鏡 and have great sense of humor.... enjoy your company.

Thanks for the chestnut tart and cookies, you KNEW chestnut s my favorite hor... :)

Hope to see you soon!

Anonymous said...

虎,
thank you呀,我收到妳既手信啦..^^
不過暫時未有時間整吐C~

btw,記得初三搵人接我呀...