Tuesday, February 20, 2007

喂,赤口嚟拜年?!

今日係豬年年初三,在此祝大家身心健康,一團和氣!
今日亦都係cake友wingwing既生日。一班cake友仲嚟咗我屋企拜年兼搞生日會!
後(左至右):lalawin,咕嚕,利芙,大丸
前(左至右):貓大C,waiwai,wingwing,喵喵,我
好開心,第一次有cake友賞面嚟寒舍,真係招呼唔到呀!今次有好多特色食食~~
1.要好有心機整既米紙卷by芙芙
2.拷麩&食香味美既糯米飯by lalawin
3.wai媽教路既糯米飯by waiwai
3.呔爸飽飽仍encore既馬蹄糕by喵喵--(見到喵佬的手指^.^)
4.個個都想偷食既萍果酥餅by咕嚕
5.古力cookies+皮脆好味既桃撻by大丸

6. 唔記得咗仲有大C個紅豆糕&桂花糕.....拱唯有....我食晒lu,hohohoho....7.唉,我呢個cake真係C過番生,多災多難架!P.S.今日仲收到芙芙既cookies(唔記得影已消滅了-_-'')+五代同堂,喵喵的gift! 多謝晒呀!!

16 comments:

Anonymous said...

wahaha...Elaine...
艾地黎搞亂檔呀...
仲搞到Tiger爸要落街避開艾地...tiger好得意呀...milky又白雪雪好可愛呀..
呢日巧開心呀...

** 等艾同wai佬講下要勁儲錢買呢樹呀...有sea-view架..

Anonymous said...

呵呵, 反得好開心~ 多謝你同呔爸既款待.

你屋企又大又靚, 重有露台種花, 真係好正!

elaine said...

wai,
買啦買啦,做隣居:P

大丸,
多謝你光臨,招呼不周,乜都無-_-
好彩tiger無追住你啫!

Anonymous said...

早知我都整 D 野, 痴下你0地 啦!
我可以煮公仔麵架~~~Kakakaka~~~

elaine said...

阿做,
下次去你樹你煮la!

Yumi said...

好開心呀,你地就玩得開心la.我又睇吾到個捲蛋糕有問題呀,

芝c喵喵 said...

yeah~好開心大家話d馬蹄糕好食呢~
今次d食食雖然唔太多,但份量岩岩好
我覺得重好~哈~

我都想住個到呢~
不過我要係唔駛打工既太太先得~哈~
不過我又唔可以自己搭船出入好驚架呢><

tiger想咬我搞到好驚 :<
下次要摸到milky先得~嘿

elaine said...

yumi,
尋日好開心,d嘢好食!
我個cake反咗,毁容lu....
BTW,你識唔識得貓大c?

喵喵,
我老公好like你個糕。
why要唔駛打工既太太先得??
Tiger好有性格,中意果陣嗲屎你呢!

Anonymous said...

一個超開心又愉快的赤口初三哦 ^_^

elaine said...

ter,
下次你都嚟反啦!

Yumi said...

吾識呀,不過都有0係為食貓度傾過計咁low.

elaine said...

yumi,
如果想揾你,有乜方法呢?

Anonymous said...

原來上海菜叫"拷麩", 好彩在別的blog見人煮呢個上海賀年食品, 我改番喇.

Yumi said...

my email address: twinstar9992000@yahoo.com.hk

你email 比我,我就比個手提你la. 係咪想約我呀, ....我怕羞ca . ha ha

elaine said...

thx,大丸!

Anonymous said...

嚟偷相...今日先有閒同精神->偷相~ ^^"