Saturday, February 24, 2007

A day with my University fds

人日個日約咗幾個U既同學,我預備咗幾款食食過佢哋嘆,!嘻Photobucket - Video and Image Hosting
英式鹹鬆餅,米奇美妮曲奇,栗主兄&咕嚕版NY cheese cake。
話時話,呢隻cheese cake好味喎,唔太漏又滑。不過我矛用拱多cream cheese(成400g!@.@)。下次遇岩豬屎怪就用多d啦!
唏,我呢幾個fd巧婆仔,話咗唔好買嘢嚟,佢地就帶埋一袋2袋嚟。Grace呢盒cookies真係唔捨得食Photobucket - Video and Image Hosting個盒巧高貴.... 罐罐又令令....

好開心過咗一個下午,呔爸仲話我哋傾到連lift口都聽到@.@梗係啦,我地果行d音波功力唔講得少!

4 comments:

Anonymous said...

he...^^v 滑lei...?!~ :D

Yumi said...

我整過3,4次ny cheese cake 都係中間凹左,我鍾意你呢個吾凹,人地話吾好一焗好就出爐,我咩都嘗試過,都係吾得 !!

Mommy Dearest said...

so yummy and good!

Anonymous said...

好香好正~
凹吾凹係爐既問題