Monday, February 26, 2007

初八做呀四&同事的birthday cake

一連兩日我哋屋企都有客人拜年,尋日(25/2)就有呔爸d中學同學嚟。我趁佢哋未到就嗱 嗱聲整個Charolette Aux Fraises預備比我個同事生日食。第一次整呢款cake,佢唔中意cheese&milk,希望d士多啤梨味遮到忌廉味啦!典豬買唔夠士多啤梨,唉.....攪到變晒樣,仲有魚膠唔多夠,好彩都"鯨"到&幾好味啫!Photobucket - Video and Image Hosting下次可加到10g
另外成4點d men終於到咗,呔爸2話不說就叫我煎糕,真係當我係呀四丫??Photobucket - Video and Image Hosting扇!好耐矛揸wak鏟,好彩d gogo買相ok啫!同埋佢哋巧中意我d曲奇,唔....拱又唔同!
後記:
1.聽日27/2又要返學-.-,四月快d嚟啦!
2.做完Agnes份功課,有成個星期做Max果份^.^
3.由於(2)的原固,星期三我可以去阿做佢哋個gathering
4.爸爸狀況穩定
5.我無修Bruce個module,所以嚟緊呢4個星期唔水返U ,史密夫果科係last module勒,就快讀完,yeah!!!
~~~~~真開心Photobucket - Video and Image Hosting,要感恩!<--岩岩份poetry功課領悟到!

7 comments:

tendy said...

d男人0係d fd面前緊係要面la, 仲唔點到你陀陀令, 嘻~~

elaine said...

做一日呀四啦唉!

Anonymous said...

巧彩你茅泥, 搞到 10點半至去 "口也" 飯呀我地!

Yumi said...

我同qqlam. alice0209 報左27apr的蛋糕班,你有無興趣 ?? 係 c'est bon cake

Mommy Dearest said...

其實他在曬命演野吖 xp

elaine said...

yumi,
check mail la^.^!

mommy,
哂唔到乜嘢命啫喎-___-''

貓大c said...

好靚呀,好高貴~~

條魚好唔好食呀~ok嘛?