Saturday, February 10, 2007

爸爸的病>.<

唉,點解會咁架!
爸爸有一塊心瓣不能正常運作。去年心電圖顯示情況有點惡化跡象,於是4月時我便和爸爸去QE。果個朱姓的女e生看過d片後,實牙實齒咁話我老豆無樹,乜都唔洗做咁話,我仲特登再三問佢係咪真係乜都唔洗做,佢仲好似嫌我多事拱話:係!仲未衰到要做野,keep住check就ok勒!於是我成家咪鬆一大口氣囉!
典知上星期四老豆覆診時,個心臟科主管話老豆個心好唔掂,又話佢呢半年無中風算好彩,又問佢典解唔早d做手術.....吓,係你d同事講無樹喎?!我地信你哋d專業e生,但係你地咁唔專業架!啫係點呀?明明有事又話無事!!!!!!!!!Photobucket - Video and Image Hosting嚇屎爸爸丫!
而家佢吔安排老爸驗呢樣驗果樣,3月15日做導管,遲d再做手術咁話...
希望爸爸無事啦!Photobucket - Video and Image Hosting

17 comments:

tendy said...

都算係不幸中的大幸~~
心瓣可以換的, 希望醫院可以盡快幫世伯攪好佢la~~

Winky said...

希望世伯冇事..身體健康啦..^.^
我隻腳趾都係咁.我第一次覆診..果個所謂0既醫生夠話我0的骨生埋咁滯..如果冇咩野唔使覆診...所以之前我都覺得冇咩野特別..諗住唔去覆診...點知..亦都叫好彩....覆診期之前唔多對路..腳趾又痕又腫...所以去覆診....果位醫生(好似係高級0既consultant)佢話原來都冇生埋...仲要繼續覆診同sick leave.....如果我真係唔覆診..以為自己好番就可能手尾長啦..~.~"

Mommy Dearest said...

最好再看多個doctor for another opinion!

elaine said...

tendy,
thanks!我都希望d e生快d幫老豆做手術,因為老豆唔止心辦一樣唔ok >.<

wingwing,
e生...都係人,唉,即係都會犯錯!
你都要保重隻腳呀!

elaine said...

mommy,
呢個係第4個了...
而且最早發現老豆有事既係我個表姐夫(都係e生),不過公立e院d e生唔當係一回事之麻!

Anonymous said...

同學仔~好明白你既心情~
祝福世伯手術成功~

Anonymous said...

無事ge無事ge~ tiger爸爸身體健康~

elaine said...

愛蓮&咕嚕,
好感動,多謝大家!

Anonymous said...

Elaine,
唔水太擔心呢.. 主會保佑你爸爸...
願他手術成功..早日康復...

芝c喵喵 said...

希望elaine爸爸快d好番晒~
下次睇幾個醫生~
加油呢~

Anonymous said...

Elaine,我得知世伯的情況,心裡有點擔心,我可以以一個個來人的身份跟你討論這個問題,一. 公立醫院的醫生的技倆一定會將病情誇
大,因為他不想付任何責任.所以不要受
醫生的一,兩句話,而令世伯的心情不好.
妳現在要多陪伴他.讓他感到溫暖.
二. 做手術是不是一件好事,我就有點保留,
因為做手術後還要吃一大堆的藥,吃藥多
了,會有很多後遺症,我想你還是多咨詢
幾個醫生的決定.如果需要的話,我也可以
協助.
三.如果要做手術的話,在公立醫院也要等上一
至三年的時間,我想不是太理想.
四.現在要好好照顧他,尤其在食物方面,真的
要特別留意,因為血液濃度有變的話會影響
全身的.
Elaine, 我想妳也要保持健康的身體,這樣才可以陪伴你的爸爸一起面對這場戰爭.
如有任何問題請隨時與我聯絡!
願主祝福你們!

Anonymous said...

你會帶世伯看中醫嗎?因為我也認識一個中醫,他對治療這些病有一些心得,但治療的時間可能要用上二.三個月及要有耐心.每天也要煎藥,雖然比較煩,但效果不錯.
這是他師傅的網站,你可以參考一下.

http://www.hantang.org.cn/

Anonymous said...

我們都會為虎爸爸祈禱的,所以虎爸爸一定會無事架~
虎虎唔好咁擔心啦,要陪爸爸度過難關呀~!
我地都支持妳的!

Anonymous said...

冇事0既!!!
祝爸爸手術成功!!

elaine said...

Dear all,
謝謝大家關心!爸爸情緒大致穩定(me too),現在等手術。

Yumi said...

無事無事,祝大家身體健康,你daddy快d好番.

elaine said...

Thanks Yumi!!
Happy Pig's year!!!