Monday, November 19, 2007

老豆入0左醫院(總結)

19/11
爸爸今早全身抽筋,對眼反白,媽叫白車送佢去睇急症。我去到果時老豆已有返知覺,後等照完腦掃描報告。今次我很冷靜,進步0左,唔再好似上次0向條街樹喊,因為學識左諗野諗正面d。媽媽同妹妹都驚到喊,但今次我反過呢做安慰人果個,於是大家的心情都無差(唔係既話肯定會3個一齊大喊一場)
晚上,爸爸送了去ICU,因為e生怕佢再抽筋。同時,化驗結果顯示爸爸的血液中Sodium含量過低,懷疑佢飲水太多而中“水毒”。咁都得?!暫時仍未確定病因。
20/11
我去0左做LASIK,探唔到爸爸...
21/11
對眼唔舒服,探唔到爸爸。呀妹話爸爸精神好了很多,會同護士傾計。唔...會同人傾,情況應該好好...
22/11
爸爸轉返去普通房,好精神,不過有d發燒,唔出得院-_-
23/11
呔爸去0左越南,得我去探爸爸。除0左有d燒,樣樣都唔錯。e生發覺爸爸隻left knee腫0左,懷疑佢有細菌感染,抽0左d血去化驗。
24/11
仍然有d燒,但胃口唔錯。左腳仍然腫,e生話應該是痛風發作。初步估計Sodium低係因為抗抑鬱藥引致,於是停服。
25/11
我用Spa機幫爸爸碌雙腳,希望幫佢去d水腫。
26/11-28/11
我去台灣Training...
29/11
一早e生call我,話爸爸可以出院。好0野!爸爸精神好好,隻腳無腫(媽媽話我幫佢碌完腳第二日已消腫,嘩!Spa機真有效喎!)e生總結:Sodium低而引致爸爸抽筋,嚴重的會有生命危險(感謝主保守爸爸!);另外,e生話可以減薄血藥份量,而家爸爸淨需要食兩粒藥咋^.^
今次係一個好好經歷神既工作,神除0左保守爸爸,亦保守我的心情,還意外地爸爸可以食少一點藥呢!很感恩!

5 comments:

Anonymous said...

感謝賜人平安的主 :)

Anonymous said...

保重..保重...

Mommy Dearest said...

好開心,現在世伯要乖乖小心食物

Anonymous said...

冇事就好了...

Jess said...

我亞婆都係聖誕節時因為食薄血yuen出左事,鼻流血,流左幾個鐘都止唔到血。
大家都要小心呀