Friday, November 16, 2007

新形象之一

先同頭髮講bye-bye!即刻感覺爽哂^.^

11 comments:

Yumi said...

成個後生哂.ha ha.

elaine said...

唏,我本來都後生啦!:p

Unknown said...

ha..ha..ha..好爽bor...
E+埋頭"苦"幹..exam完...至同你聚聚 :)

Anonymous said...

剛路過看見你貓貓的相,超可愛,睇睇下d相點解個海噤熟口熟面..原來大家都住係同一個島..唔知之前有無係樓下見過面呢?

Mommy Dearest said...

好有氣質啊

elaine said...

niki,
Welcome呀島友!我住過13、23座,而家住21座,我0地點樣相認好呢?
你有無blog or e-mail?好想快d見到你^.^

mommy,
有儍氣嗎?:p

Anonymous said...

唔駛打格仔啦, 係人都認得你喇~~

Jess said...

唔駛打格仔啦, 係人都認得你喇~~ --> XD
咪係,仲要d格格咁細。

Anonymous said...

Hi Elaine,
我而家住係25座,之前都住過23座呀..我無blog 呀,你有無msn?可以add我呀!
nikiho99@hotmail.com

Anonymous said...

真係好似後生左,清純左,純情左又靚左喎...
ti-b 佢地有冇唔認得你呀 ?!

Anonymous said...

你開咩舖頭呀?